Hanteringen av olika system kopplat till den egna e-handeln kan ta väldigt mycket tid, och som vi vet är tid något som är dyrbart för en e-handlare. Sharespine gör så e-handlare istället kan ägna sig åt att utveckla sin butik och fördjupa kundrelationer, istället för att lägga massa tid på anslutna program.
Vad gör då Sharespine? Jo, de erbjuder en integrationsplattform som gör det möjligt för dig som e-handlare att knyta ihop dina flöden – exempelvis marknadsplatser, affärssystem och ekonomisystem – till din butik. Detta genom en synkronisering mellan programmen, som både gör ditt arbete smidigare och minskar mängden dubbelt arbete.
Med Sharespines integrationsplattform synkroniseras dina flöden mellan Starweb och andra system - på ett och samma ställe.
Försäljning i webbutik eller från andra säljkanaler som POS eller marknadsplatser + utbetalningar från till exempel Klarna eller PayPal stäms av och bokförs automatiskt i ditt affärssystem. I samma setup kan även OSS-moms och fraktbokning hanteras automatiskt.
Sharespine kan hjälpa dig koppla ihop följande till din butik:
Se flödesschema för just dina kopplingar.
För dig som har fler webbutiker kan du med hjälp av Sharespine spara massa tid genom att samla allt det administrativa.
Sharespines vision är att erbjuda automatiska flöden så lång det är möjligt, när det gäller hanteringen av produkter, kunder och ordrar. Det gör dem genom att knyta ihop din e-handelns flöden, som i sin tur sparar dig tid och resurser varje dag.