På Starweb uppfyller vi alla dina grundläggande affärsbehov, både vad gäller e-handelsplattform, digital marknadsföring, design och strategi. För allt annat du kan tänkas behöva har vi integrationer och partners som hjälper dig skapa en kundupplevelse i världsklass.
Med hjälp av Pyramid kan du som e-handlare hantera allt från lager och inköp till order, fakturering och bokföring – i ett enda system.
Sello integreras smidigt med din e-handel och hjälper dig som e-handlare att nå fler kunder och öka din försäljning genom flera kanaler.
Tillsammans med Giosg kan du som e-handlare erbjuda livechatt, AI-drivna chattbotar och interaktiva kampanjer för att engagera dina kunder i realtid.
Genom Fraktjakt kan du som e-handlare enkelt hitta de mest kostnadseffektiva och snabbaste fraktalternativen för dina kunder.
Med Hello Retail kan du som e-handlare optimera kundupplevelsen genom skräddarsydda rekommendationer.
Cookiebot hjälper dig som e-handlare att skydda användarnas integritet och säkerställer att du följer GDPR och andra dataskyddsregler.
Med hjälp av Ongoing kan du som e-handlare effektivisera din lagerhantering med funktioner som realtidsuppdateringar av lagerstatus, orderplockning och leveransspårning.
Genom Visma eEkonomi kan användare automatisera fakturering, bokföring och momsredovisning, vilket sparar tid och minskar risken för fel.
Med integrationen mot Rule kan du som e-handlare enkelt skicka ut automatiserade och personliga kampanjutskick till dina kunder, både via SMS och mail.
Med Cevoid kan du som e-handlare på ett enkelt sätt visa upp användargenererat innehåll, vilket både ökar engagemang och kundlojalitet hos dina kunder.
Med Billie kan e-handlare inom B2B erbjuda smidiga betalningsalternativ till sina kunder.
Med integrationen till Payson kan du erbjuda dina kunder enkla och smidiga betalningsalternativ som är anpassade både för svenska och internationella betalningar.
Med Sharespines integration kan du enkelt koppla på Visma.net och automatisera processerna i ert företag.
Sitoo är ett kassasystem som är utformat för detaljhandeln och hjälper dig effektivisera dina försäljningsprocesser och förbättra din kundservice.
Med Klarna Shipping Assistant kan du enkelt erbjuda dina kunder en samlad och flexibel upplevelse – där kunden själv får välja.
Med integrationen till Get a Newsletter kan du enkelt skicka nyhetsbrev till dina kunder och skapa personliga kundupplevelser.
Med Sharespines integration kan du enkelt koppla på Visma Administration och få en komplett överblick av din ekonomi.
HiCore erbjuder dig som har butik, en kassalösning med smarta och lättanvända funktioner. Du får dessutom full koll på lager och inköp, kopplat med din e-handel och samtliga butiker om du har flera.
Nets Easy Checkout bygger på att du ska kunna ge dina kunder en enkel betalningsupplevelse, samtidig som din administration hålls smidig.
Svea har en komplett betallösning med alla de betalsätt som är nödvändiga för att din kund ska få en bra köpupplevelse och för att du ska öka din försäljning.
Över 24 000 handlare i mer än 170 länder använder Kustom Checkout idag (tidigare Klarna Checkout). Kustom erbjuder skräddarsydda lösningar med anpassade språk, valutor och betalningsmetoder. Oavsett var ditt företag är verksamt, tillhandahåller Kustom en kassalösning som är noggrant utformad för att möta dina kunders behov, vilket driver konvertering och tillväxt på en global skala.
Med Fortnox som affärssystem kan du använda de moduler du behöver – med allt från bokföring, fakturering, lönehantering och allt annat som hör till ett affärssystem.
Specter tillhandahåller ett molnbaserat affärs- och kassasystem för dig som driver e-handel, fysiska butiker, eller jobbar med omnihandel av något slag.
Med Prime Penguin kan du som e-handlare på egen hand koppla ihop din e-handel med marknadsplatser, affärssystem och lager globalt.
Med Swish kan du enkelt ta betalt av dina kunder och du får pengarna omedelbart på kontot, oavsett bank. Enkelt för både dig och kunden.
Med hjälp av Pyramid kan du som e-handlare hantera allt från lager och inköp till order, fakturering och bokföring – i ett enda system.
Genom Visma eEkonomi kan användare automatisera fakturering, bokföring och momsredovisning, vilket sparar tid och minskar risken för fel.
Med Sharespines integration kan du enkelt koppla på Visma.net och automatisera processerna i ert företag.
Med Sharespines integration kan du enkelt koppla på Visma Administration och få en komplett överblick av din ekonomi.
Med Fortnox som affärssystem kan du använda de moduler du behöver – med allt från bokföring, fakturering, lönehantering och allt annat som hör till ett affärssystem.
Specter tillhandahåller ett molnbaserat affärs- och kassasystem för dig som driver e-handel, fysiska butiker, eller jobbar med omnihandel av något slag.
Med Billie kan e-handlare inom B2B erbjuda smidiga betalningsalternativ till sina kunder.
Med integrationen till Payson kan du erbjuda dina kunder enkla och smidiga betalningsalternativ som är anpassade både för svenska och internationella betalningar.
Nets Easy Checkout bygger på att du ska kunna ge dina kunder en enkel betalningsupplevelse, samtidig som din administration hålls smidig.
Svea har en komplett betallösning med alla de betalsätt som är nödvändiga för att din kund ska få en bra köpupplevelse och för att du ska öka din försäljning.
Över 24 000 handlare i mer än 170 länder använder Kustom Checkout idag (tidigare Klarna Checkout). Kustom erbjuder skräddarsydda lösningar med anpassade språk, valutor och betalningsmetoder. Oavsett var ditt företag är verksamt, tillhandahåller Kustom en kassalösning som är noggrant utformad för att möta dina kunders behov, vilket driver konvertering och tillväxt på en global skala.
Med Swish kan du enkelt ta betalt av dina kunder och du får pengarna omedelbart på kontot, oavsett bank. Enkelt för både dig och kunden.
Sitoo är ett kassasystem som är utformat för detaljhandeln och hjälper dig effektivisera dina försäljningsprocesser och förbättra din kundservice.
HiCore erbjuder dig som har butik, en kassalösning med smarta och lättanvända funktioner. Du får dessutom full koll på lager och inköp, kopplat med din e-handel och samtliga butiker om du har flera.
Sello integreras smidigt med din e-handel och hjälper dig som e-handlare att nå fler kunder och öka din försäljning genom flera kanaler.
Tillsammans med Giosg kan du som e-handlare erbjuda livechatt, AI-drivna chattbotar och interaktiva kampanjer för att engagera dina kunder i realtid.
Med integrationen mot Rule kan du som e-handlare enkelt skicka ut automatiserade och personliga kampanjutskick till dina kunder, både via SMS och mail.
Med Cevoid kan du som e-handlare på ett enkelt sätt visa upp användargenererat innehåll, vilket både ökar engagemang och kundlojalitet hos dina kunder.
Med integrationen till Get a Newsletter kan du enkelt skicka nyhetsbrev till dina kunder och skapa personliga kundupplevelser.
Genom Fraktjakt kan du som e-handlare enkelt hitta de mest kostnadseffektiva och snabbaste fraktalternativen för dina kunder.
Med Klarna Shipping Assistant kan du enkelt erbjuda dina kunder en samlad och flexibel upplevelse – där kunden själv får välja.
Med Prime Penguin kan du som e-handlare på egen hand koppla ihop din e-handel med marknadsplatser, affärssystem och lager globalt.
Med hjälp av Ongoing kan du som e-handlare effektivisera din lagerhantering med funktioner som realtidsuppdateringar av lagerstatus, orderplockning och leveransspårning.
Cookiebot hjälper dig som e-handlare att skydda användarnas integritet och säkerställer att du följer GDPR och andra dataskyddsregler.
Med Hello Retail kan du som e-handlare optimera kundupplevelsen genom skräddarsydda rekommendationer.