Lorem ipsum dolor sit emet...
Arbeta enkelt med layout och design i din butik.
Lyft fram ditt sortiment och information med ett bildspel eller en banner direkt på startsidan. Du kan även använda det på kategorisidor för att visa upp dina produkter.
Skapa olika formulär i admin och placera ute i butiken, exempelvis för frågor eller ÅF-ansökan. Alla inskick skickas till en mail per formulär samt sparas i admin.
Få plats med alla bilder och filer i mediabiblioteket. Du kan enkelt köpa till mer utrymme om det skulle behövas.
För externa webbyråer finns det möjlighet att skapa en helt egen design och layout. Utgå från den färdiga grund som finns i butiken och utöka med egen HTML, CSS och JavaScript.
Öka försäljningen med flexibla och anpassade meddelanden på produktsidan om Klarna som betalningsmetod.
"Billigaste på Prisjakt" är en widget som möjliggör för er att på er produktsida visa upp att just ni är har det billigaste priset hos Prisjakt. Det skapar dels en transparens ohh trovärdighet mot era kunder, men är även konkurrenskraftigt, då prisjämförelser är en viktig faktor för många konsumenter.
Möjlighet att visa en alternativ produktbild när man håller muspekaren över bilden på produkten.
Arbeta själv med butikens standardtexter på alla de språk som är aktiva. Byt exempelvis "Lägg i kundvagnen" till "Köp".
Gör det enkelt för besökaren att filtrera fram rätt produkter efter kundanpassade egenskaper som varianter, varumärken och prisintervall.
Med hjälp av sökfunktionen hjälper du dina besökare hitta vad de söker.
Ge utvalda produkter extra uppmärksamhet med visuella produktetiketter för att exempelvis visa en kampanj, rabatt, bästsäljare eller en nyhet. Våra designers hjälper dig utforma det utifrån dina önskemål.
Med hjälp av Swatches kan du enkelt visa upp dina varianter på ett snyggt sätt både i produktlistan och på produktsidan. Det är en utmärkt funktion för alla som säljer produkter i olika färger, storlekar eller andra varianter. Kan med fördel kombineras med Quickshop.
Med Quickshop har kunden möjlighet att lägga rätt antal produkter i varukorgen direkt från produklistan. Är produkten slut i lager går det även att bevaka produkten direkt därifrån. Kan med fördel kombineras med Swatches.
Med Hello Retail ges du möjligheten att göra utskick som påminner kunder om deras kundkorgar, produktrekommendationer eller skicka ut när en produkt fått sänkt pris.
Bestäm hur produkterna på en kategorisida ska sorteras. Det kan till exempel vara utifrån bokstavsordning eller egen sortering.
Länka samman produkter med varandra som antingen är tillbehör eller som rekommendation till en viss produkt.
De relaterade produkterna visas i produktlistan när besökaren lägger en vara i varukorgen. Funktionen fungerar även på produktnivå.
Öka ordervärdet genom att visa passande merförsäljningsprodukter i kassan – så som relaterade produkter, nyheter eller varför inte erbjuda paketinslagning?
Länka in produkter i dina blogginlägg för att promota de produkter inläggen handlar om.
Arbeta med att strategiskt visa upp ditt sortiment i olika delar av din butik. Lyft fram utvalda kategorier och produkter på startsidan som inbjudande och klickbara bilder. Du kan även visa specifika underkategorier inne på respektive kategori som klickbara bilder, både med eller utan text.
Med Klarna Checkout kan du erbjuda betala direkt, faktura eller delbetalning. Klarna har dessutom stöd för automatiska orderflöden vid orderjustering. Ingen startavgift eller månadskostad – endast en transaktionskostnad och ingen bindningstid.
Med hjälp av Svea Checkout kan du ta betalt lika smidigt för såväl B2B-handel som B2C-handel. Svea har stöd för automatiska orderflöden vid orderjustering.
Med Payson får dina kunder själva välja om de vill betala direkt, delbetala eller betala via faktura. Genom Paysons smidiga betallösning skapas mervärde och kunderna i din e-handel möts av en enkel, snabb och snygg checkout.
Nets Easy Checkout ingår och gör det enkelt för dig att ta betalt, med de lägsta avgifterna av snabbkassorna.
Med Wasa Kredit kan du erbjuda dina kunder kunder leasing eller hyra i din e-handel. Kunden slipper binda sig till något kapital, och du som företagskund får betalt direkt vid leverans.Leasing som betalalternativ innebär en del fördelar för dig som e-handlare: du slipper onödig administration, du har större chans att göra större affärer och din konkurrenskraft ökar, parallellt med du ger dina kunder en smidigare kundupplevelse.
Erbjud dina B2B-kunder faktura som betalsätt direkt i din e-handel. Kunderna får först varan, därefter har de 30 dagar på sig att betala.
För dig som fakturerar manuellt eller genom affärssytem kan man skapa manuella betalsätt som kunden väljer. Lägg på avgift, koppla mot kunder eller marknader.
Swish för handel gör att kunden snabbt kan betala med sin mobil och Swish-appen.
Med PayPal kan du som e-handlare ge dina kunder möjligheten att betala precis som de vill – oavsett om det gäller kredit- och betalkort, PayPal eller andra betalningsmetoder. Med PayPal ges du möjlighet att ta betalt både på nätet, i butik eller på marknadsplatser.
Med nShift Delivery blir logistikhanteringen otroligt smidig då transportbokningar och frakthandlingar skapas helt automatiskt när en order får orderstatus ”Plockning”. Frakthandlingarna uppdateras dessutom automatiskt vid orderjusteringar som påverkar frakt eller vikt. Om ordern annulleras i Starweb, annulleras den även i nShift. nShifts avgifter tillkommer.
Erbjud konsumenter en enklare och smidigare leveransupplevelse med hemleverans, val av utlämningsställe baserat på postnummer och mycket mer. Allt visas snyggt direkt i Klarnas snabbkassa och minskar risken för övergivna kundvagnar. Kräver nShift Delivery transportbokning. Klarna tar ingen avgift för KSA, däremot tillkommer avgift för nShift.
Arbeta med tillfälligt nedsatta priser för att skapa erbjudanden. Extrapriserna kan snabbt uppdateras genom att importera via sortimentimport eller synk från ert ERP.
Arbeta med kampanjplanering genom att skapa dina tidsbestämda kampanjer i förväg, där extrapriserna automatiskt aktiveras och av-aktiveras.
Skapa erbjudanden där kunden får rabatt baserat på hur många produkter de köper.
Rabattera utgående produkter, dela ut rabattkoder till lojala kunder eller via sociala medier för att locka nya kunder. Skapa rabattkoder som antingen ger en fast eller procentuell summa rabatt. Du kan enkelt välja om det ska gälla specifika produkter och kategorier eller hela sortimentet. Du kan även arbeta med influencers som affiliates och ge dem en rabattkod för att spåra försäljning och betala kickback till influencern.
Skapa rabattkoder som ger en fast eller %-rabatt på enbart fraktkostnaden
Bulletpoints är en standardfunktion som finns både på Produkt- och Artikelnivå och har syftet att ge korta säljande punkter om produkten. För att öka det informativa värdet kan ni använda er av dem för att lyfta viktiga punkter om produkten.
Länkade dokument kan användas för att ge en detaljerad beskrivning av en specifik produkt eller en tjänst. Det kan inkludera tekniska specifikationer, användarinstruktioner, garantivillkor, säkerhetsanvisningar och annan relevant information som är viktig för kunderna och användarna.
Visa ytterligare produktspecifikation. Det kan exempelvis handla om tydligare produktinfo som designer, författare etc.
Berika produkterna med produktens EAN-kod och Tillverkarens artikelnummer. Den här typen av produktdata kan exempelvis presenteras mot kund eller användas för tredjepartstjänster.
Visa tillverkarens namn och låt butiken automatiskt länka till samtliga produkter i sortimentet från denna leverantör.
Arbeta med olika visningar av lagersaldo på produktnivå samt ställ in vad som ska hända när lagersaldot är slut.
Möjlighet att använda olika produktenheter som st, kvm, pall eller valfri annan enhet som du själv skapar.
Flexibla fält på produkter för specifika tryck, märkningar eller exempelvis graveringar. Kunden anger själv den information de önskar på produkten, såsom tryck fram/bak på en t-shirt, eller annan längd på sin matta vid måttbeställningar – och får då ett annat pris.
Genom ett stafflat volympris får kunder större rabatter ju fler de handlar. Varje prislista kan ha ett fast pris per intervall, alternativt en rabatt i procent utifrån prislistans ordinarie pris.
Möjlighet att visa en alternativ produktbild när man håller muspekaren över bilden på produkten.
Låt dina kunder lämna produktomdömen och betyg i din butik.
Med Trustpilot får du tillgång till ett enkelt verktyg för att inte bara samla kundomdömen kring din butik, men även öka kundlojaliteten på din sida.Öka din organiska och betalda trafik med hjälp av deras Rich Snippet-stjärnor och Google Seller Ratings, så att konsumenter hittar dig när de söker efter varumärken eller produkter. Trustpilot automatiserar din omdömesinsamling med anpassningsbara inbjudningar och påminnelser som skickas ut till dina kunder efter varje köp.
Visa produkter i olika utföranden såsom färg, storlek, modell eller skapa egna varianter.
Hjälp dina kunder att handla mer genom att skapa inspirerande paketerbjudanden.
Få en löpande intäkt genom att låta kunder prenumerera på en produkt. Sätt olika tidsintervaller för förnyelse, skapa prenumerationer manuellt och sätt regler för uppsägning. Fungerar ihop med manuell fakturering eller med Klarna Recurring Payment i Klarna Checkout.
Sälj digitala filer som kunden får tillgång till efter genomförd betalning.
Öka tillgängligheten i din butik genom att inkludera alt-texter som beskriver bilder för de med nedsatt synförmåga.
Visa upp ditt Instagramflöde direkt i butiken.
Med Cevoids UGC-plattform så får du möjlighet att samla in content direkt från dina kunder via sociala medier, samtidigt som du säkerställer rättigheterna att använda dett. I Cevoid skapar du sen interaktiva gallerier som enkelt kan läggas in i webbshoppen och som hjälper dig att inspirera och konvertera nya kunder.
Uppmana dina kunder till att dela ditt innehåll på Facebook.